فروشگاه ساز وبکده : ارزانترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی ⭐7روز رایگان

فروشگاه ساز وبکده، کلیدموفقیت در دنیای فروش آنلاین

 فروشگاه ساز وبکده، پلتفرمی پیشرفته برای ساخت فروشگاه آنلاین همراه با اپلیکیشن اختصاصی است. این ابزار آنلاین بومی، با ارائه قالب‌های زیبا و کاربردی، روند طراحی و راه‌اندازی فروشگاه شما را به شکلی بی‌نظیر ساده‌سازی می‌کند بدین شکل که شما قادر خواهید بود فروشگاه اینترنتی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه به راه بیندازید. پنل مدیریتی حرفه ای این نرم افزار، به صورت کاملاً فارسی و با توجه به نیاز‌های کاربران ایرانی طراحی شده است که برای شما محیطی فراهم می‌آورد که به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی عمیق یا مهارت‌های تخصصی در زمینه‌ی کدنویسی، قادر به مدیریت و بهینه‌سازی فروشگاه خود به بهترین شکل ممکن باشید. شروعی تازه در دنیای وب را با ما تجربه کنید و با آسانی، فروشگاه مجازی‌تان را پیاده‌سازی کنید.


نسخه دمو و تعرفه ها
طراحی زیبا، مدرن و ریسپانسیو
طراحی زیبا، مدرن و ریسپانسیو

در هر دیواسی اعم از گوشی و تبلت بهترین نمایش را برای بازدید کنندگان خواهد داشت.

بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر
بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر

هماهنگ با اصول گوگل (سئو) که به شما امکان نمایش در صفحات اول گوگل را می‌دهد.

فروشگاه ساز وبکده : ارزانترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی ⭐7روز رایگان
بدون نیاز به دانش خاص فقط با چند کلیک
بدون نیاز به دانش خاص فقط با چند کلیک

به آسانی بدون نیاز به دانش و مهارت خاصی می‌توانید با پنل مدیریت وب سایت کار کنید.

تعداد و تنوع زیاد قالب ها
تعداد و تنوع زیاد قالب ها

چیدمان و ساختار قالب را منطبق بر سلیقه‌تان بسازید، ما به سلیقه شما اهمیت می‌دهیم.

با وبکده، آرزوهایتان در دستان شما جان می‌گیرند

در دورانی که نجوای خرید آنلاین، دیگر پیاده‌روی‌های خسته کننده در بازارها را به یادی دور مبدل ساخته و دغدغه‌های خرید حضوری مانند بار مالی اجاره فضای فیزیکی، وقت و انرژی صرف‌شده برای تردد و معضلات مقایسه محصولات را به فراموشی سپرده‌اند، داشتن فروشگاه آنلاین دیگر اختیاری نیست، بلکه یک الزام است. با وبکده، شما تنها یک همراه قابل اعتماد نخواهید داشت، بلکه به سرعت خود را در کانون فروشگاه مجازی دلخواه‌تان می‌یابید. تیم ماهر و خلاق ما دستان شما را می‌گیرند تا به واسطه‌ی نوآوری‌های بی‌پایان و خلاقیت‌های بی‌مرز، شما را به مقصد یک فروشگاه اینترنتی شگفت‌انگیز و موفق رهنمون سازند. تنها کافی است بخواهید تا وبکده درهایی تازه به سوی جهانی نامحدود از تجارت الکترونیک را برایتان بگشاید.

با کمک ما، می‌توانی به هدف‌هایی که داری زودتر برسی

با کمک ما، می‌توانی به هدف‌هایی که داری زودتر برسی

فروشگاه ساز وبکده

آیا تاکنون در فروشگاه آنلاینی قدم گذاشته‌اید که با زیبایی‌هایش شما را به حدی مسحور کند که احساس کنید زمان متوقف شده است؟ آن لحظات شیرین و فراموش‌نشدنی که ساعت‌ها شما را در بر می‌گیرد، از کجا نشأت می‌گیرد؟ قطعا طراحی دلنشین، ویژگی‌‌های فراوان و تجربه کاربری بی‌نقص، همه و همه دست در دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای استثنایی برای شما خلق کنند.

حالا تصور کنید فروشگاه آنلاین شما چنین تجربه‌ای را برای مشتریانتان به ارمغان بیاورد! 

وبکده اینجاست تا به رویایتان لباس حقیقت بپوشاند، ما در کنار شما هستیم تا سایت فروشگاهی مبهوت‌کننده‌ای با ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی بی‌مانند برایتان خلق کنیم. تمایز یک فروشگاه آنلاین در جزئیات طراحی و چیدمان آن نهفته است. در نرم‌افزار فروشگاه‌ساز ما، عناصر بصری با دقت و ظرافت کنار هم قرار گرفته‌اند تا تأثیری مثال زدنی بر جای بگذارند. علاوه بر این، دسترسی آسان به جزئیات و سادگی در مدیریت فروشگاه، خرید را برای مشتریان سریع و لذت بخش می‌سازد. در واقع همه‌ی آنچه که برای پیشرفت و توسعه کسب‌وکار آنلاین خود لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا فروشگاه آنلاین شما نه تنها یک فضای خرید برای مشتریانتان باشد، بلکه به یک تجربه‌ی خرید آنلاین جذاب و به‌یادماندنی تبدیل ‌شود.

فرصت طلایی وبکده: تجربه‌ای رایگان برای یک هفته شگفت‌انگیز
video

فرصت طلایی وبکده: تجربه‌ای رایگان برای یک هفته شگفت‌انگیز

همین حالا در وبکده ثبت‌نام کنید و با ورود به پنل کاربری خود، فرصتی استثنایی برای استفاده ۷ روز کاملاً رایگان از تمامی امکانات نرم ‌افزار ما در انتظار شماست. این هفته‌ی تست، شروعی برای برآورده تمامی خواسته‌هایتان از یک فروشگاه عالی می‌باشد. در صورت رضایت، وبکده آماده است تا با اشتراک‌های ماهیانه یا سالیانه شما را در مسیری هموار به سمت موفقیت همراهی کند و برای کسانی که به دنبال کنترل و سفارشی‌سازی بیشتر هستند، نسخه نصبی ما که مستقیماً بر روی هاست اعمال می‌شود، انتخابی بی‌نظیر خواهد بود.

فروشگاه ساز قیمت مناسب
فروشگاه ساز ارزان قیمت
پایه 20% شبیه دیجی کالا 7 میلیون تومان 5 میلیون و 600 هزار تومان ثبت سفارش
ویژه 25% حرفه ای 10 میلیون تومان 7 میلیون و 500 هزار تومان ثبت سفارش
فروشگاه ساز وبکده : ارزانترین روش ساخت فروشگاه اینترنتی ⭐7روز رایگان شبیه دیجی کالاحرفه ای
وب سایت
8 قالب پیش فرض
سبد خرید
پیگیری سفارشات
پنل مشتری
جستجو
اسلایدر، بنر و برندها
پیشنهاد شگفت انگیز
لیست محصولات
مقایسه محصولات
جدیدترین محصولات
جدیدترین مطالب
وبلاگ
نمایش فیلم
ارتباط با ما
خبرنامه
نماد اعتماد و ساماندهی
لندینگ پیج (landing page)
مدیریت
پنل مشتری
اپلیکیشن
* این نسخه ها جهت نصب و تحویل بر روی هاست مشتری می‌باشد.
* تفاوت عمده دو فروشگاه مربوط به قالب می‌باشد که نسخه دوم شبیه به قالب دیجی کالا بوده و نسخه اندروید ندارد.
* این موارد تنها گوشه‌ای از امکانات نرم افزار می‌باشد که بدلیل طولانی شدن، امکان ذکر جزئیات (مانند تعیین نحوه پرداخت، وزن، تخفیف محصولات و ...) وجود ندارد. امکانات کامل را می‌توانید از طریق ورود به نسخه دمو مشاهده نمایید.

با توجه به زمان ثبت سفارش شما و ارسال مشخصات دامنه و هاست، حداکثر پس از 24 الی 72 ساعت بر روی هاست مشتری نصب و مشخصات برایشان ارسال می‌گردد.

برای نصب و راه اندازی وب سایت‌تان نیاز به ارسال مشخصات دامنه و هاست از طرف مشتری می‌باشد.

مشتریان عزیز به دلایلی مانند داشتن مشغله زیاد، آشنایی کم با مسائل فنی هاست، یکپارچگی نرم افزار و هاست جهت سهولت در مدیریت آن‌ها و غیره مایل به میزبانی نرم افزار بر روی سرورهای ابری شرکت ما میباشد که از جمله مزیت آن تحویل نرم افزار در همان لحظه، پشتیبانی دائمی و رایگان نرم افزار، سرعت رسیدگی سریعتر به موارد آن‌ها، امنیت اطلاعات، استفاده از آپدیت‌های رایگان نرم افزار از قبیل قالب‌ها، امکانات جدید و ... می‌توان اشاره نمود. در نسخه‌های نصبی که بر روی هاست مشتری نصب می‌گردد، هزینه تنها خود نرم افزار یکبار برای همیشه دریافت می‌شود که مدت زمان پشتیبانی و رفع ایرادات احتمالی آن یکسال می‌باشد و تمدید پشتیبانی و یا دریافت آپدیت‌ها نیز شامل هزینه است.

تمامی نرم افزارهای عمومی ما دارای یکسال گارانتی رفع ایرادات احتمالی می‌باشد که امکان تمدید پشتیبانی و آپدیت نرم افزار نیز با پرداخت هزینه وجود خواهد داشت.

بله، بنابر امکان یا تغییرات درخواستی شما برآورد هزینه صورت گرفته و برایتان اعمال می‌گردد.

بله، با توجه به فیلم آموزشی نرم افزار که در اختیارتان قرار داده می‌شود و اینکه پنل به طور ویژه برای کاربران ایرانی طراحی و کدنویسی شده است که کار کردن با آن بسیار ساده می‌باشد.

شما می‌توانید از طریق تماس با شماره همراه 09130336613 و یا ارسال پیام در سایت، تیکت، واتساپ با ما در ارتباط بوده تا تمامی سوالات خود را مطرح و پاسخ آن را جویا شوید.

بله، شما می‌توانید با پرداخت هزینه مازاد (هزینه با توجه به حجم از اطلاعات و یا طراحی تصاویر و ...) مدیریت محتوا یا محتواسازی وب سایت خود را به ما واگذار نموده تا ما سایت را پس از بارگذاری اطلاعات و تکمیل آن، تحویل‌تان دهیم.

بله، علاوه بر عملکرد سایت در آموزش حضوری، توضیحات سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر) نیز ارائه می‌گردد.

تنها با پرداخت هزینه مربوط به همان امکان یا قالب جدید به وب سایت شما نیز افزوده می‌شود.

برای طراحی هر یک از این نرم افزارها ماه‌ها وقت توسط تیم طراحی و کدنویسی صرف شده ولی با توجه به سیاست شرکت در تعیین قیمت‌ها سعی شده پایین ترین مبلغ لحاظ گردد و از طریق فروش در تعداد بالا این سود جبران گردد.

از جمله مزیت‌های مهم این نرم افزار حفظ امنیت اطلاعات شما، توسعه و پشتیبانی،کاربر پسند بودن، سئوی پذیری بالا و ... می‌باشد و با توجه به امکانات متنوع و منحصر بفردی که این نرم افزار دارد، هزینه مقرون به صرفه آن برجسته ترین مزیت می‌باشد.

طراحی فروشگاه آنلاین دلخواهتان، در کمتر از ۲ دقیقه

در مرکز عصر فناوری، جایی که نوآوری خط حیات هر کسب و کاری است، داشتن فروشگاه آنلاین دیگر اختیاری نیست، بلکه لنگرگاهی برای بقا و شکوفایی در دریای بی‌کران کسب و کار است. با قدم‌های عظیمی که در عرصه فناوری برداشته شده و با گسترش وسیع دسترسی به اینترنت، فروشگاه آنلاین شما به یک محیطی برای پرورش و ارتقاء کسب و کارتان مبدل می‌شود. این فرصت‌های نوین، نه تنها پلی به سوی بهترین نمایش محصولات و خدمات شما هستند، بلکه همچون فانوسی در شب، شما را در مسیر جذب مشتریان جدید و افزایش دیده‌شدن در دنیای بی‌انتهای مجازی هدایت می‌کنند.

دروازه‌ای به جهانی از فرصت‌های بی‌کران با بهترین نرم افزار فروشگاه ساز

آیا آماده‌اید تا کسب و کار خود را به سطحی بی‌نظیر برسانید؟ آیا در جستجوی فرصتی هستید تا محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار دهید؟ راه‌حل موفقیت شما در اینجاست، جایی که با استفاده از آسان‌ترین روش ساخت فروشگاه آنلاین، دیگر هیچ مانعی در مسیرتان نخواهد بود. وبکده با بینشی واضح و تعهدی عمیق به نوآوری و حمایت بی‌دریغ، در پیشبرد رویای شما برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق است که راه‌حل‌ نوآورانه و کاربردی به شما ارائه می‌دهد تا شما بتوانید تمام تمرکز خود را بر روی رشد و توسعه کسب‌وکارتان قرار دهید.

فروشگاه ساز وبکده: ساخت سایت فروشگاهی بدون کدنویسی

این پلتفرم، ارائه‌دهنده‌ی یک راه‌حل کارآمد برای راه‌اندازی و مدیریت فروشگاه‌های آنلاین است که با اپ موبایلی که به همراه دارد، تجربه خریدی سرشار از جذابیت را برای کاربرانتان رقم می‌زند. با طیف وسیعی از ویژگی‌های منحصر به فرد و قالب‌های طراحی شده‌ی شیک و مدرن، وبکده دنیایی از امکانات را مطابق با نیازها و سلیقه‌ی شما برای شخصی‌سازی فروشگاه آنلاینتان در اختیارتان قرار می‌دهد به گونه‌ای که راه‌اندازی فروشگاه آنلاین‌تان به آسانی نفس کشیدن می‌شود. با استفاده از نرم افزار فروشگاه‌ساز پیشرفته ما، دیگر لازم نیست برای مدت‌ها صبر کنید یا هزینه‌های غیرقابل تصوری را پرداخت کنید. فروشگاه حرفه‌ای خود را با ما راه‌اندازی کنید و در مسیر کسب‌وکار آنلاین خود گام بزرگی بردارید.

پنل مدیریتی حرفه ای این سیستم، که با زبانی شیوا و کاملاً فارسی برای پاسخگویی به خواسته‌های کاربران ایرانی طراحی شده، یک محیط کاربری آسان و قابل فهم را ارائه می‌دهد. این امکان به شما اجازه می‌دهد که حتی بدون داشتن مهارت فنی در حوزه برنامه نویسی، به راحتی و با دسترسی هایی که در اختیار دارید بتوانید فروشگاه خود را مدیریت کنید و از تمامی قابلیت‌ها و امکانات آن بهره‌مند شوید. ما در اینجا، همراه و پشتیبان شما هستیم تا در ساختن فردایی روشن در عرصه دیجیتال، شما را یاری دهیم.

علاوه بر این، ما در وبکده با ارائه‌ی پشتیبانی فنی مستمر و امکانات تحلیلی پیشرفته به شما کمک می‌کنیم تا عملکرد فروشگاه خود -از تجزیه داده‌ها گرفته تا ترافیک سایت فروشگاهی خود- را به طور موثر پایش و بهینه‌سازی کنید. وبکده، با تاکید بر سهولت استفاده و ارائه‌ی امکانات گسترده، همراهی ایده‌آل برای هر کسب و کار آنلاینی است که به جستجوی موفقیت در دنیای وب است.

راه‌اندازی فروشگاهی سریع، ساده و مقرون‌به‌صرفه با اسکریپت فروشگاه ساز

با این پلتفرم، دیگر نیازی به نگرانی بابت هزینه و زمان نیست بلکه به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای پیشرفته و رابط کاربری بسیار ساده، یک فروشگاه اینترنتی زیبا و کاربردی با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه، به آسانی پیاده‌ سازی کنید. تصور کنید که با چند کلیک ساده، دروازه‌های کسب و کارتان را به روی دنیایی از مشتریان گشوده و هر زمان و هر کجا که باشند، بتوانند به سادگی به محصولات شما دسترسی داشته باشند.